Danes se ogromno dela lahko opravlja kar na naših telefonih, saj živimo v svetu, kjer je tehnologija že tako napredovala, da je to pač mogoče. telefoni pa nam omogočajo, da veliko dela opravimo kjerkoli smo, poleg tega pa veliko hitreje in bolj učinkovito. Zelo dober primer tega, kako se danes telefoni uporabljajo za učinkovito in produktivno delo, je telefonski marketing.
Telefonski marketing je torej način prodaje, oziroma marketinga, ki temelji na telefonskih klicih med prodajalcem in pa stranko, oziroma morebitno stranko. Tako lahko prodajalec pokliče kakšne obstoječe stranke, ter jim ponudi kakšno novo storitev, ki jo podjetje nudi, lahko pa kliče tudi nove stranke, ki se še niso srečale s tem podjetjem, čemur pa se reče hladno klicanje. Na takšen način, lahko telefonski marketing, podjetju prinese ogromno nekih novih strank.
Poleg tega pa ima telefonski marketing ogromno prednosti pred navadno prodajo. Telefonski marketing za sestanek, oziroma pogovor ne zahteva, da bi se prodajalec in pa stranka dobila na neki lokaciji v živo. To pa lahko obema prihrani ogromno časa, kar pa je v današnjem času, ko smo vsi zelo zasedeni, še kako pomembno. Tako pa se bosta stranka in prodajalec zgolj slišala preko telefona, kar pomeni, da se lahko slišita kadar koli in pa kjerkoli. To pa daje telefonskemu marketingu to prednost pred ostalimi načini marketinga. Poleg tega pa telefonski klic vseeno ponuja nekolikšen človeški, oziroma osebni stik, saj se lahko slišimo po telefonu, torej slišimo govorico, za razliko od pogovarjanja po mailu in podobno.
Tako pa je telefonski marketing danes najbolj učinkovit način marketinga, saj ponuja mnoge prednosti pred običajnim marketingom, ki nam lahko zavzame veliko več časa, kot ga vzame telefonski marketing. Zato pa se tudi veliko podjetji preusmerja na ta način prodaje, ter jim ta način prinese tudi ogromno novega primeta, kar pa je dobrodošlo pri vsakem podjetju.